nyhetsmorgon!

Jaha, då va de söndag igen!
för att sammanfatta helgen:
Fredag: skolan som sög sen kom ja ju antagligen hem o slöade för att till slut åka en runda med min bror, vilket slutade med en biljakt som varade närmare en timme. Men vafan, att ligga i 170km/h genom byn med en tattare upp i röven e väl kul! sen vart de tattoo time, brossan tattade lite på sig själv o så sen va de natt o sömn.
Lördag: Jaha de va igår då alltså, jaa. då va ja ju med broderskapet lite o tobbe ander, svingade nårra öl o va moraliskt stöd när brossan gjorde ett lagom snyggt brusten hjärta på honom!
Jag har kommit fram till en sak nu på senare dar, Jag har gått o blivit kär! o jag tror att hon gillar mej med =) FETT MED LYCKA JUST NU!!

och nu e de söndag o ja kollar på idol reprisen för de e ju trots allt rock tema! =D
OVER!

Kommentarer
Postat av: Tomic

Hej,

Eftersom det nu är 11 dagar kvar tills Tomb Raider Underworld släpps så har jag en tävling i min blogg där jag lottar ut spelet, ( Till Valfri konsol. Läs mera på min blogg,

Ha en trevlig söndag! http://tomiic.se

2008-11-09 @ 12:12:28
URL: http://tomiic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0